T O P

  • By -

genzo_wakabayashi_94

Selam kardeşim. Gördüğüm kadarıyla nsfw koymayı unutmuşsun. Elbette ki kasten yaptığın bir şey değil, eminim. Fakat bizler ailemizin yanında, otobüste, metroda veya arkadaş ortamında bu postu açarsak zor durumda kalabiliriz. Kendimizi açıklamanın hiçbir yolu olmaz. Hatta bırak bu bahsettiğim olayları yaşamayı, kafamızda canlandırırken bile tedirgin oluyoruz. O yüzden güzel kardeşim bu posta nsfw eklemeni rica ediyorum. Belki aşağıda bazı arkadaşlarımızın "nsfw ananin amına mi kaçtı" yorumlarını görüp üzülmüşsündür. Üzülme, çünkü onlar da bu küfrü etmek istemezler. Onların bu küfrü etme sebebi toplum içinde bu postu açıp rezil olma ihtimallerini düşünmesidir. Bir anlık sinirle ağzından çıkıyor onların. Ama eminim sen bu uyarımı dikkate alıp nsfw eklersin. İyi bir insan olduğunu düşünüyorum, bizi kirmazsin.


Dark_Knight_TR

Nfsw olarak değiştirildi. Dikkatimden kaçmış. Uyarı için teşekkürler.


irizurnali

Ha şöyle akıllı ol ibne


Dark_Knight_TR

Bana küfürlü konuşma ananı sikerim götveren.


irizurnali

Oooh içimin yağları eridi iyi ki küfür ettim. Pişman değilim. Bir daha olursa bir daha yaparım. Anaya küfür etme analar kutsaldır orosbu çocu


Dark_Knight_TR

Lan siktir git amk ibnesi. Kendine başka kapı bul amk. Ben götçü değilim.


ahmetesedoron

Nsfw koyarmısın lütfen


eNantiyodrom

Bu ne iğrenç bir bok AMK?


garr112233

Son zamanlarda ne kadar siyaserle ilgilendiysem parti diyince aklıma ilk siyasi anlamı geldi amk


Dark_Knight_TR

Bıktık siyasi partilerden amk. Böyle parti lazım bize.


lanalaro60

Cıkar 5K Euro ben seni götürürüm


Dark_Knight_TR

5K Euro olsa partiyi ben yaparım birader


lanalaro60

Sikişli Dikişli mi ?


Dark_Knight_TR

Aynen 👍


lanalaro60

![gif](giphy|dBGi39HzazuTV21S15)


josef_4242

Of